ISO90012008

Αφοί Χαλάτση Ο.Ε. – Πιστοποίηση ISO 9001:2008

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας


Η Αφοί Χαλάτση Ο.Ε. εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας πιστοποιημένο με ISO 9001:2008. Η προηγούμενη πιστοποίηση μας, κατά ISO 9001:2000, ανανεώθηκε σύμφωνα με το νέο πρότυπο ISO 9001:2008, από το διεθνή φορέα πιστοποίησης Lloyd’s Register Quality Assurance, και επιβεβαιώνει την ποιότητα των προϊόντων της Αφοί Χαλάτση Ο.Ε. όπως και την προσήλωσή μας στη συνεχή βελτίωση αυτών με βάση παγκόσμια πρότυπα ποιότητας και με στόχο την πλήρη ικανοποίηση των πελατών μας.

lrqa_ukas

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τον Διεθνή Οργανισμό Προτύπων και την πιστοποίηση κατά ISO 9001.

Τι είναι το ΙSO 9001;


Η ορολογία ISO αναφέρεται στον Διεθνή Οργανισμό Προτύπων, που ιδρύθηκε το 1947 στη Γενεύη, Ελβετία, και σήμερα έχει πάνω από εκατό κράτη μέλη παγκοσμίως. Μέλος της μεγάλης οικογένειας του ISO είναι και το πρότυπο ISO 9001:2008 το οποίο περιγράφει τις απαιτήσεις για τα Συστήματα Διαχείρισης της Ποιότητας, όπου κάθε οργανισμός θα μπορεί να αξιολογεί, να επικυρώνει και να αποδεικνύει την ικανότητά του να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών, καθώς και τις κανονιστικές απαιτήσεις, όμοια και των δικών του.

To ISO 9001 είναι το διεθνές πρότυπο για την Ποιότητα. Η προηγούμενη έκδοση του προτύπου (ISO 9001:2000) αντικαταστάθηκε το 2008 από τη νέα, και επί του παρόντος ισχύουσα έκδοση ISO 9001:2008. Το πρότυπο ορίζει τις απαιτήσεις, σύμφωνα με τις οποίες πρέπει να λειτουργεί μια επιχείρηση ώστε το τελικό προϊόν να κρίνεται ικανοποιητικό τόσο από τους πελάτες της όσο και από τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη. Αποτελεί επιχειρησιακό μοντέλο management, που εφαρμοζόμενο διαχειρίζεται την προσδοκώμενη ποιότητα στα προϊόντα και στις υπηρεσίες που προσφέρει μία επιχείρηση.

lrqa_ukas

Γενική αρχή που διέπει τον τρόπο προσέγγισης λειτουργίας της επιχείρησης στα συστήματα ποιότητας είναι η περιγραφή των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων μέσω της έννοιας της διαχείρισης διεργασιών (process management). Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε δραστηριότητα που χρησιμοποιεί πόρους και στην οποία ασκείται διοίκηση με σκοπό την απορροή συγκεκριμένων αποτελεσμάτων νοείται ως διεργασία (process).

Αρχές διαχείρισης ποιότητας


Το ISO 9001:2008 βασίζεται σε οκτώ αρχές διαχείρισης ποιότητας οι οποίες είναι θεμελιώδης για την καλή επιχειρηματική πρακτική. Όταν αυτές οι αρχές είναι πλήρως υιοθετημένες, βοηθούν στη συνεχή βελτίωση. Οι αρχές είναι οι εξής:

  • Εστίαση στον πελάτη
  • Ηγεσία
  • Συμμετοχή του προσωπικού
  • Προσέγγιση μέσω διεργασίας (Process Approach)
  • Προσέγγιση της Διαχείρισης μέσα από ένα σύνολο αλληλεπιδρώντων στοιχείων (συστημική)
  • Συνεχής βελτίωση
  • Αποφάσεις βασιζόμενες σε δεδομένα
  • Αμοιβαίες ευεργετικές σχέσεις με προμηθευτές

Ωφέλειες από την εφαρμογή του ISO 9001 :2008


Η εφαρμογή συστήματος κατά ISO 9001 θέτει τα θεμέλια για ένα περιβάλλον συνεχούς βελτίωσης στην επιχείρηση. Συγκεκριμένα, με την κατάλληλη εφαρμογή του, αποκομίζονται οφέλη όπως:

  • Βελτιωμένη παραγωγικότητα
  • Ενσωμάτωση διαδικασιών – βελτιωμένη ροή
  • Βελτιωμένη ποιότητα προϊόντων
  • Ικανοποίηση πελατών
  • Δομή στο σχεδιασμό της παραγωγής
  • Πραγματική παρακολούθηση της προόδου
  • Συμμετοχή & υπευθυνότητα από όλους
  • Καταγραφή δεδομένων σε εκθέσεις – παρακολούθηση της ποιότητας
  • Εκτέλεση γρήγορων διορθωτικών ενεργειών
  • Σιγουριά και βεβαιότητα στον πελάτη
  • Εμπιστοσύνη και φερεγγυότητα της επιχείρησης
  • Ανυψώνει το ηθικό των εργαζομένων

Η πιστοποίηση της εφαρμογής ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά
ISO 9001:2008 αποδεικνύει :

  • την δέσμευση για ποιότητα
  • την δέσμευση για την ικανοποίηση των πελατών
  • την επιθυμία για συνεχή αύξηση της αποτελεσματικότητας στην ποιοτική λειτουργία της επιχείρησης

Σύνδεσμοι – Περισσότερες πληροφορίες


Διεθνής Οργανισμός Προτύπων: www.iso.org
Ελληνικός Οργανισμός Τυποποίησης: www.elot.gr